Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 14 db
Alpin

1987-ben került ki az els˜ hátizsákmodell a cégt˜l. Azóta eltelt 21 év és választékunk is ennek megfelel˜en b˜vült. Ma expedíciók teljes felszerelését vállaljuk és bármilyen extrém körülmények közé van felszerelésünk, ruházatunk. Termékeink többsége a csúcsmin˜séget képviseli, de olcsóbb termékeinknél is ügyelünk az igényes megjelenésre és a jó min˜ségre. Nagy választékunk, korrekt áraink, kiterjedt garanciáink egyre több vev˜t vonzanak. Már nem csak fejlesztéssel, gyártással és nagykereskedelemmel foglalkozunk. Az utóbbi években több saját márkaboltot is nyitottunk az ország különböz˜ részein, ahol mindenkit szívesen látunk. Egy e-boltot is létrehoztunk a weben, hogy az országban mindenhol elérhet˜ek legyünk. A Sportruházat- és felszerelésgyártásban a legfontosabb, hogy a termék úgy mˆködjön, azt tudja, amiért megvásárolták. Ilyen jól mˆköd˜ terméket csak kiváló anyagokból, korszerˆ technológiával, hozzáértéssel és rengeteg tapasztalattal lehet készíteni. Cégünk 20 éves tapasztalata, jó kapcsolataink néhány, a szakterületen vezet˜ céggel, akikt˜l megtanulhattuk a tervezést, a gyártás fortélyait, kiváló alapanyagaink, korszerˆ gyártókapacitásaink, valamint az, hogy az általunk gyár

Bicaj Bt

Társaságunk 1994 óta áll a lakosság szolgálatában. Kezdetben a kerékpárok javításával foglalkoztunk majd rövidesen megkezdtük a kerékpárok és alkatrészek árusítását is. Az általunk forgalmazott kerékpárokat közvetlenül a gyártótól igyekszünk beszerezni, hogy így kedvezőbb áron tudjuk vevőinknek biztosítani.

Bike Art Center kerékpárbolt

Kerékpárbolt és szerviz. Alakult 2005. februárjában. Akik alakították: Fülöp Zsolt, aki egy lelkes amatőr kerékpáros. Idáig csak a mountain bike világában volt érdekelt, de 2004 őszén megtetszett neki az országúti bringázások légköre. De még nincs tudathasadásos állapotban. A másik tag egy hölgy, Miklós Erika, aki már régebben műveli a kerékpározás mindkét ágát, és a boltosdiban is 14 éve jelen van. Amatőr szinten vannak eredményei mind mountain bike, mind az országúti szakágban. Tagja az egyik legnagyobb amatőr csapatnak - a Papírkutyáknak. A harmadik szereplő, aki a szerszámokkal a kezében hadakozik: Pánczél Csabi. A teljesség igénye nélkül róla csak annyit, hogy amatőr országúti bajnok, abból az időből, amikor még a Paprétet a Kőrókák szervezésében 7-szer kellett megmászni. Ez a három személy lelkes együttese garanciát jelent egy jó kerékpárbolt működéséhez.

Bikeland

'Ügyfeleink teljeskörˆ kiszolgálása a túrázók, versenyz˜k, és a hobby kerékpározók elvárásainak minél jobban megfelelni. Ennek szellemében alakítjuk árukészletünket, mely a gyermekkerékpároktól, a legigényesebb hegyi és országuti kerékpárokig kínál választékot. Szeretnénk, a kerékpározást azáltal is, népszerüsíteni, hogy jól szervizelt kerékpárja Önt cserbe ne hagyja. Ebben segít több éves túrázó és versenyz˜ múltunk, sportszeretetünk.'

Bringa Board

A BringaBoard kapuját 2005. májusában nyitottuk meg, alapozva törekvéseinket a bringázás és a snowboardozás szeretetére. Mi nem vagyunk versenyzők, sem megszállottak, inkább csak szeretünk biciklizni és snowboardozni. Élvezzük hogy könnyebben, gyorsabban, szabadabban tudunk közlekedni, érezzük, hogy van testünk, hogy létezünk! Sokéves tanulmányozás, kíváncsiság és tanulás szülte meg ötletünket, hogy kerékpárboltban kínálhassuk mindenkinek azt, amire szüksége van: kiegészítőket, alkatrészeket, hétköznapi vagy profi használatra mindazoknak, akik mellett nap, mint nap elkerekezünk, munkába menet, és munkából jövet. Szervizünkben télen-nyáron javítunk, igény szerint egyedien összeállítunk bringákat és snowboardokat egyaránt. Mindezt egy szakképzett, és mindkét sportágban ismert szakemberünk vezetésével (Barak Balázs) végezzük.

Budai Sport Szerviz

cég 1983-ban kezdte meg működését a Budafoki út 83.-ban, egy szűk alagsori pincehelyiségben. F˜ tevékenységünk már akkor is a teniszüt˜ húrozás volt, de más sporteszközök javítását is elvégeztük, leginkább futballabda javítását. Az üzlethelyiség folyamatos b˜vítésével egyre szükebbnek bizonyultak a lehet˜ségek az alagsorban, hiszen ekkor már tenisz, sí, fallabda és snowboard szervizelésével és eladásával is foglalkoztunk. Eközben a német Pacific céggel alakult ki egy máig tartó szoros kapcsolat, aminek keretében a cég termékeinek - els˜sorban tenisz- és fallabdahúrok, kiegészít˜k és nem utolsósorban az általunk is használt csúcsmin˜ségü húrozógépek - eladásával foglalkozunk. Jó néhány éve hivatalos HEAD márkaboltként is müködünk. 2001-ben új üzlethelyiségbe költöztünk, a jelenlegi helyünkre, mely szerencsére nincs messze a régi üzlett˜l. Az üzlet hangulata és arculata továbbra is tükrözi az alapítók elképzeléseit, elgondolásait.

Csali-Hal Bt.

2005. januárjában elhatároztuk,néhányéves horgászcikk-kereskedelmi múlttal a hátunk mögött ,hogy megnyitjuk üzletünket. A vállalkozás beindítása,az üzlethelyiség-keresés és annak áruval feltöltése egy hónapot vett csak igénybe,így március hónapban már teljes mellszélességgel állhattunk leendő régi és új vásárlóink elé. Az üzlet Székesfehérvár legforgalmasabb,Budapest felöl érkező (7-es) útja, a Budai út mellett található-innen az elnevezés. 106 nm-en igyekszünk kielégíteni a különféle horgász-módszerek kedvelőinek minden igényét,legyenek akár finomszerelékes, bojlis vagy ragadozó halakra horgászó sporttársak. Lehetőségük van a horgászoknak továbbá az alábbi szolgáltatásokat is üzletünkben igénybe venniük: Egyesületi tagság meghosszabbítása Éves,heti,napi területi jegyek megváltása Bizományos értékesítés Bank- és hitelkártya elfogadás Egészségpénztár elfogadóhely Utalványok (Sodexho, Cafeteria) elfogadása Diákbónusz kedvezmény (5%) Gépi zsinórtekercselés Rendelések teljesítése rövid határidövel Élőcsali előrendelés (nagy tételben is!) "Szakmai" tanácsok kezdőknek,haladóknak egyaránt

Egészségpénztár.net - Sportboltok

Sporteszközök vásárlását is támogathatják az Egészségpénztárak, ahol a sportszereken (bicikli, ütő, stb.) túl a testi épséget közvetlenül védő (kar, könyök-, térd-, fejvédő) eszközök támogatását is értik. Az Egészségpénztárak támogatás szempontjából nem tekintik sporteszköznek: sportruházat, sportlábbeli, sporteszközök szállítására és tárolására szolgáló eszközök, sporteszközök alkatrészei, nem emberi izomerővel hajtott eszközök. A sporteszközökkel kapcsolatos támogatást az Egészségpénztárak adóköteles életmódjavító egészségbiztosítási szolgáltatásként nyújtják.

Farády Kerékpárszaküzlet és Szerviz

1990-ben nyílt meg Veszprém első kifejezetten kerékpárokat és a kerékpározáshoz kapcsolódó termékeket árusító boltja, a "Farády Kerékpárüzlet" a Pipacs u. 23. alatt. 2006-ban Pápán a Fő u. 25. alatt nyitottuk második üzletünket. A kezdetek óta eltelt időszakra a folyamatos fejlődés ill. változás jellemző. Tíz évig voltunk a Schwinn-Csepel cég dealer-üzlete, majd némi tapogatózás, útkeresés következett. Ebben az időszakban sok márka megfordult nálunk: Magellan, Caprine, Hauser, Gepida, Mali, Scott, Heavy-Tools, KHE, Haro, stb. 2003-ra maradt a TREK, a Merida, az Author és a K2. 2004-ben beléptünk az akkor még gyerekcipőben járó Bringapont Hálózatba, mely ma egy kb. 30 üzletet tömörítő beszerzési társulás. 2005-től a Bringapont üzletek SIXTEAM márkanév alatt forgalmazzák saját kerékpárjukat, melyeknél elsődleges a jó ár és a megbízható működés. Továbbra is maradt a TREK, a Caprine és a Magellan. A közvetlen gyári beszerzésnek köszönhetően tartjuk a kiváló KELLY'S és KTM kerékpárokat. 2007-től disztribútora vagyunk a RockMachine bringáknak.

Hirdetés
inSPORTline Hungary

Sporteszközök és kiegészítők széles és nagy választékával állunk vásárlóink rendelkezésére! Minden ami a sporthoz és fitnesshez szükséges nállunk megtalálható! Gördeszkák, edzőgépek, jégkorcsolyák, görkorcsolyák, védőfelszerelések, sí-, túrabotok,evezőgépek,fitness labdák,labdák,étrendkiegészítők,futópado k,elipszistrénerek, súlyzók,szobakerékpárok,trambulinok,sísz emüvegek,rollerek,kerékpárok, testvédők,elektronikus céltáblák,tenisz és squash eszközök,sportszámítógépek, mérők,evezőgépek,sí és snowboard sisakok, edzőgépek, tornyok, padok, bukósisakok,motoros kesztyűk, motoros testvédők!Webshopunk és üzletünk örömmel áll rendelkezésére!

Kerékpár vásárlás egészségpénztárra

Tekintse meg gigantikus bringa kínálatunkat! Camping kerékpár, Csepel bicikli, BMX kerékpár - nálunk mindent megtalál egy helyen! Számos modell és márka közül választhat. Természetesen a mi árukészletünkből sem maradhatnak ki a Kross, Hauser, Kellys és Neuzer biciklik sem. A magyar és külföldi gyártók által tervezett kétkerekűket megtekintheti a bicikli webáruház honlapján. Ha Ön is a biciklizés szerelmese, akkor feltétlenül látogasson el hozzánk! Alkatrészek és egyéb bicikli kiegészítők is várják az érdeklődőket!

Peppe Kerékpár

Üzleti alapkoncepciónk az, hogy ha a vevő jól érzi magát nálunk és jó szájízzel távozik tőlünk, az nekünk is jó, mert máskor is visszajön. És mikor elégedett egy páciens? Ha bajára gyors, határozott, szakszerű és igény esetén speciális beavatkozást kap. Nos, mi erre törekszünk. Szervizünkben ügyes kezű kollégáinkkal rövid határidővel és kellő szaktudással javítjuk a kerékpárokat, figyelembe véve és tiszteletben tartva az ügyfelek elképzeléseit, speciális igényeit. Azok számára pedig, akik új kerékpárt szeretnének, vagy fejleszteni kívánják a régit, folyamatos anyagbeszerzéssel állunk rendelkezésre, és utánajárunk még a legkisebb, látszólag legjelentéktelenebb, de az éppen azt kereső vevőnek mindent jelentő alkatrésznek is. Szeretettel várunk mindenkit!

Shop Sport

A Shop Sport internetes webáruház, ahol igényeidnek megfelelően számos sportfelszerlés közül válogathatsz. Megtalálhatod a világmárkáktól kezdve az egyedi termékekig mindent. Bemutató üzletünkben pedig személyesen is kézbeveheted a terméket. Válogass kényelmesen és olcsón otthonról, választásodat pedig házhoz visszük.

Vital Force fitnesz szaküzlet és szerviz

Arra törekszünk, hogy megfelelő árban megfelelő fitnesz gépet tudjunk adni bárkinek, és mindemellett megfelelő garanciát! Ezért is büszkén mondhatjuk el, hogy Ön több mint 5000 termék és több mint 80 világmárka közül választhat, melyek szinte mindegyike cégünknél a legolcsóbb és nálunk kapja a legtöbb garanciát rá! Cégünk több márkának a kizárólagos forgalmazója Magyarországon. Cégünk 2009 novemberétől a világhírű Horizon Fitness és Vision Fitness hivatalos és kizárólagos magyarországi képviselete és márkaszervize. Cégünk 2009 év végétől a szintén világhírű BEST BODY NUTRITION táplálékkiegészítő gyártó és forgalmazó cég magyarországi hivatalos és kizárólagos forgalmazója.